Info

Trin 1 – introduktion til skemaet
For at ansøge om puljen for frivillige sociale indsatser, skal du anvende det elektroniske ansøgningsskema, som du tilgår her via MitID (dit eget eller foreningens). Postkassen til det valgte vil være afsender og modtager af gemte og afsluttede dokumenter.

Vær opmærksom på
  • Rettidig indsendelse er 1. november til Hovedpuljen
  • Ansøgninger der bliver afsendt efter d. 1. november kommer ikke i betragtning til det kommende års pulje for frivillige sociale indsatser
  • Ansøgningsskemaet er kun tilgængeligt/ aktivt i perioden fra 1. januar til og med 1. november
  • Undervejs er det vigtigt at du bruger løsningens knapper 'Forrige' og/eller 'Næste' side, da
    pc’ernes frem og tilbage pile logger dig ud af skemaet
  • Du kan undervejs gemme dokumentet – dog maks. én måned - for at genoptage og afslutte på et senere tidspunkt og senest 1. november
  • Du tilgår det gemte skema igen via Digital Post tilknyttet det anvendte MitID
  • Når du har valgt at afslutte og sende, får du en kvittering via Digital Post

    Forløb efter log in
  • Trin 2 – oplysninger om foreningen og udgifterne der søges dækket af puljen for frivillige sociale indsatser
  • Trin 3 – opsummering af det udfyldte skema med mulighed for at gå tilbage og redigerer
  • Trin 4 – mulighed for at gemme, udskrive og vise det endelige dokument
  • Trin 5 – afslut og send og kvittering

    Læs mere
    Du kan læse om retningslinjerne for puljen for frivillige sociale indsatser på kommunens hjemmeside.

    Har du spørgsmål eller andet finder du kontaktoplysninger under Frivillig, Kultur og Fritid, tilskud.
  • Bilag

    Du bliver i Trin 4 - bedt om at vedhæfte de obligatoriske bilag til ansøgningen
    • Foreningens vedtægter og formål
    • Budget for de ansøgte poster
    Desuden mulighed for at vedhæfte andre oplysninger af betydning for ansøgningen, for eksempel at uddybe indholdet i aktiviteterne.